czwartek, 19 stycznia 2012

133.

Dziś wyjątkowo zimno. Mróz. Wiatr. Do tego padający cały dzień śnieg.
No ale w końcu na to czekałam, prawda?
Posiedziałam sobie chwile z Mamą koło ciepłego kaloryfera z kubkiem gorącej herbaty wpatrując się w padający śnieg za oknem. Taką zimę to ja lubię - oczywiście gdy nie musze na zewnątrz wychodzić. Hahaha... ;-)
Dziś T. ma urodziny. Były jedynie życzenia. Mało czasu spędzonego razem bo T. ma drugą zmianę w pracy. Świętować będziemy w trakcie weekendu.
Zaraz po tym jak zalicze sobotnie zajęcia na uczelni ... coś czuję, że czeka mnie tam ciężki dzień ;/ 

a teraz popijam sobie herbatkę z pokrzywy ;-)

12 komentarzy:

  1. o to widzę że nasze chłopy urodziły się w tym samym dniu bo i mój mąż ma dzisiaj urodziny :) Sto lat dla T.

    OdpowiedzUsuń
  2. już Wy te Jego urodziny należycie uczcicie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, też właśnie piję pokrzywę :) Liczę, że coś tam wpłynie na moje włosy, żeby były jeszcze ładniejsze.

    Sto lat dla T. i miłego weekendu urodzinowego.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to udanego świętowania w weekend;)
    Ja nie lubię takiej zimy, tzn w ogóle nie lubię zimy!!! A tu jeszcze jutro wyjeżdżamy a tak pada - u nas jest temp już na plusie więc pada deszcz lub deszcz ze śniegiem-masakra
    Udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie zaczął padać pierwszy tej zimy śnieg...nareszcie:)
    Udanego weekendu!

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skolei u mnie po śniegu już prawie nie ma śladu. Dobrze, że w ogóle spadł i leżał kilka dni- piękne widoki :)
    Najlepszego dla T. i udanego świętowania w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię zimę i śnieg,do momentu kiedy nie ma odwilżu i chlapy ;D
    U mnie dziś zero śniegu,tylko słoneczko ładnie świeci ;) Nawet na chodnikach i trawie ani grama śniegu ;P

    Sto lat dla T. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jak długo ta zima utrzyma się w Polsce :) u mnie można by powiedzieć, że pogoda wiosenna :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja popijam pokrzywkę;-)
    Udanego weekendu i powodzenia na zajęciach!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla T. :) spełnienia marzeń, zdrowia i dużo szczęścia i miłości z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też dzisiaj śnieg:) I to cały niemal dzień sypie:)
    Mróz też znaczny:)
    Wszystkiego najlepszego dla T!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie ;**