piątek, 20 stycznia 2012

134.

Dzisiaj mam zajebistego nerwa, mniej cenzuralnie wkurwa!
Bo mam problem z komentowaniem! Już od kilku dni! I nie wiem co z tym fantem zrobić. Zacinają mi się strony ;/ Więc ciężko z komentowaniem, a o odpowiedziach na Wasze komentarze nie wspominając. Jeszcze nie miała "okazji" skorzystać z tej nowej funkcji bloggera.
Skóra mi się strasznie wysuszyła na twarzy przez tę pogodę.
Żaden krem nawilżający nie daje rady. No cholera!
I mnóstwo jeszcze rzeczy, które dzisiaj są na N-I-E!

Popłakałam sobie. Wykrzyczałam, a raczej wydarłam. I nic to nie dało! Oprócz tego, że oczy mam podpuchnięte.
A jak sobie pomyślę, że jutro usłyszę dźwięk budzika o godzinie 6 to mam ochotę go wziąć i rzucić nim o ścianę.

Jedyny plus dzisiejszego dnia to pierogi ruskie, moje ulubione. Opiekane!

13 komentarzy:

  1. Kochana w górę rece wyciągamy dookoła obracamy się rączki w górę rączki w bok krok do przodu przysiad skok :D:D: o pomogło na odstresowanie się???

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ta pogoda też się udziela, mnie też dziś wszystko denerwowało.
    Sama robiłaś pierożki?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierogi ruskie podsmażane dobre chyba są na zły humor,bo i na mnie działąją pozytywnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana na sucha skore polecam robiona waptece masz z witaminami a i e- rewealcja

    OdpowiedzUsuń
  5. w końcu mogłam tu dotrzeć bo miałaś blog na zaproszenie .. i ono do mnie nie dotarło (?) nie wiem czemu :( może nie chciałaś , może umknął ci mój nie wiem

    co do suchej cery nic nie poradzę bo sama mam ten problem jak nie przez ciążę to pogodę :( co do pierogów one zawsze poprawiają humor ,,,, i tym sposobem narobiłaś mi na nie ochotę :) pozdrawiam

    szczęśliwa żona
    http://pamietnikzony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj na odleglośc kija podchodzić ;) no mam nadzieje, że niedługo Ci ten wkurw przejdzie. Zrelaksuj się, może weź sobie jakąś ciepłą kapiel z bąbelkami? A jeżeli nie masz wanny, to weź prysznic i powylegiwuj się w wyrku. Ja skolei mam bardzo spierzchnięte usta. Cały czas używam pomadek ochronnych, ale nic nie ochraniają :/
    Pierogi ruskie podsmażane są pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też kilka dni komentowanie nie działało, a teraz mogę dodać, ale najpierw muszę kliknąć "odpowiedz" a dopiero potem na dole pojawia mi się okienko "dodaj komentarz". Dziwne to. Pierogi ruskie...mniam!! Ja będę miała dziś wieczorem jak wrócę z pracy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też tak ostatnio miałam, ale tylko na niektórych blogach, nie wiem dlaczego. pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, że ktoś zmienił przeglądarkę i mu się poprawiło z tym komentarzami ;)
    Ja używam Opery i nie mam trudności.

    A ja najbardziej lubię z jagodami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś jest nie tak z komentowaniem i w ogóle z blogami na blog spocie. Wydaje mi się, że może to być związane ze zmianami, które wprowadzają. No sama nie wiem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też miałam dziś kłopot z blogiem, nie mam pojęcia, co się dzieje.
    Gorsze dni się zdarzają, będzie dobrze!:*:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie ;**