wtorek, 14 lutego 2012

147.

Mówił, że to święto komercyjne.
Mówił, że nie potrzeba Walentynek żeby okazać uczucie.
Ogólnie oboje jesteśmy "na NIE". 
A jednak ... 
zjawił się z bukietem czerwonych róż
i z ulubionymi czekoladkami w likierze wiśniowym.
Wycałował, wyprzytulał ... 
był wspólny obiad, rewelacyjny seks!
Poproszę więcej takich chwil! 
Rano dostałam lizaka walentynkowego od Dziadzia!
A wracając z pracy Mama kupiła wszystkim domownikom
czekoladowe serca.

A teraz leżę na łóżku z laptopem na kolanach,
z kubkiem gorącej herbaty, żurawinowej.
I słomianą wdową się czuję ... 
On w pracy.
Rodzice w kinie.
Siostra u chłopaka. 
Jedyny mój towarzysz to kot
leżący obok. Mruczący.

12 komentarzy:

  1. Ooo,ja też lubię czekoladki w likierze wiśniowym:)))
    Placek został przełożony na jutro,będzie od razu na czwartek:) Dziś tylko chleb upiekłam.Tzn powrzucałam co trzeba i sam się piekł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja na jutro mam zacny plan pieczenia pączków, faworków i róż karnawałowych ;)

      Usuń
  2. A jednak :)
    Bardzo lubię herbatę żurawinową. Lubię miec dużo herbat o różnym smaku :)
    Łap chwile "samotności" i się zrelaksuj, naładuj akumulatory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja spędziłam prawie cały dzień w pracy i cała ta komercja mnie omineła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już swoje zdanie na temat walentynek napisałam ale nie powiem, żeby mnie nie ucieszyło dzisiejsze podejście mojego chłopa ;-)

      Usuń
  4. Ha ha u nas też zawsze było na nie a dziś był wspólny obiad i bukiet 14 tulipanów:) Stwierdziłam, że chyba się starzeje:) Oczywiście kwiatki są piękne a ja mega zadowolona ale żeby mi trzeba było do tego walentynek to nie sądzę

    OdpowiedzUsuń
  5. A to Cię zaskoczył ten Twój men :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ;) A ja nie obchodzę walentynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sympatycznie, a u mnie bojkot walentynkowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie trzeba lubić komercyjnego szału wokół walentynek by czuć ochotę obdarować jedną z nich swoją ukochaną :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne walentynki! ...a u mnie były truskawki, wino i ...nieziemska noc:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie ;**