środa, 15 lutego 2012

148.

To był początek 2008 roku.
Byłam po nieudanym związku. Załamana. Zapłakana. 
Miałam po dziurki w nosie wszystkim mężczyzn ...
... ale ... 
pewnego wieczoru napisał do mnie na gg nieznajomy 
pisaliśmy sporo czasu, postanowiliśmy się w końcu spotkać!
taka randka w ciemno.
spotkaliśmy się w umówionym miejscu
i przeżyłam rozczarowanie. 
Chłopak w ogóle nie w moim typie.
Nie mieliśmy w ogóle o czym rozmawiać.
Nie mogłam się doczekać kiedy wrócę do domu!
W pewnym momencie zjawił się obok nas - On
wysoki, przystojny brunet z brązowymi przenikliwymi oczami.
Wpadł mi w oko od samego początku!
Ba, ja się zakochałam od pierwszego wejrzenia ;)
Tamtego olałam, a zaczęłam flirtować z Nim!
Były spotkania, długie rozmowy ...
potem pierwszy pocałunek.
Pamiętam smak tych ust do tej pory.
15 lutego oficjalnie zostaliśmy parą!
I od tamtej pory trwamy razem przy sobie ...
wzloty, upadki,  kłótnie, radości - różnie to bywa.
Ale kochamy się i dajemy sobie ze wszystkim jakoś radę ;)
Dziś mija Nam 4 lata cudownego związku!
Powiedzcie mi kiedy to minęło ? 

Świętować nie będziemy bo T. ma drugą zmianę. 
Odbijemy sobie to w weekend! 
A mój plan na dzisiejszy wieczór : kuchnia ;)
Pieczenie chrustu, pączków i róż karnawałowych.

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. z ciasta robie róże, a potem dodaje marmoladkę w środek ;-)
      jak już upiekę to na pewno pokaze!

      Usuń
  2. Życie różne niespodzianki i figle lubi nam płatać ;) Ja mojego Męża poznałam przez totalny zbieg okoliczności i również zakochałam się od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat w szczęściu i miłości!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego i dużo miłości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja Wam życzę następnych lat razem :) Pełnych miłości i wzajemnego zaufania :)
    U nas 4 latka stuknie za 2 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby następne, wspólnie spędzone lata były jeszcze lepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj kochana to życzę kolejnych lat wspólnych i by były one jeszcze szczęśliwsze niż te 4 co mijają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje pieknego stazu i zycze kolejnych rocznic :)
    Nam za kilka tygodni stuknie 5 lat...
    A tymi smakolykami moglabys poczestowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje. Właśnie uświadomiłaś mi, że jutro tłusty czwartek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę w takim razie mile spędzonego weekendu:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę kolejnych lat w szczęściu i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje ;) pamietam jeszcze wasze poczatki jak pisałas na wczesniejszym blogu, naprawde szybko to zleciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż mnie wspomnienia wzięły - my razem od 16 stycznia 2008 także też 4 lata minęły;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Romantyczne spotkanie, choć tamtemu chłopakowi to pewnie było żal...

    Nam już razem 9 lat w marcu pyknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie:) Jak najwięcej takich cudownych rocznic i wspomnień Wam życzę!
    A u mnie obiecany przepis na pączki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Romantycznie :D życze abyście już do końca byli razem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas już ponad 5 lat, odkąd się pierwszy raz ujrzeliśmy i też często zastanawiamy się kiedy to zleciało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę cudownego Tłustego Czwartku
    I smacznych pączusiów przy kawce
    Pozdrawiam Słodkiego Obżarstwa !

    OdpowiedzUsuń
  19. No to gratulacje i najlepsze życzenia;)
    A co to są róże karnawałowe? Nigdy nie widziałam i nie jadłam (o ile się je je, bo pozostałe rzeczy tak więc podejrzewam, że i róże może też;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do jedzenia ;-)
      róże z ciasta z dodatkiem marmoladki ;-)

      Usuń
  20. Gratuluje rocznicy kolejnej i zycze Wam duzo szczescia razem! PS bardzo romantyczna historia...:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja do mojego obecnie meza Lecialam do Australii tez w ciemno :P

    Mielismy wspolnych zanjomych... po miesiacy znajomosci przez Telefon bo mazmoj dzownil do mnie przez w sumie 15,miesiaca CODZIENNIE po kilka godzin ....

    Zafundowal mi bilet postaral sie o wize i tak przylecialam i pozostalam juz... 1 marca minie 6 lat

    Nie zaluje :)

    Gratulacje rocznicy :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie ;**