czwartek, 23 lutego 2012

154.

Dostałam rano telefon, że od 1 kwietnia zacznę pracę w przedszkolu. Praca do końca czerwca.
Łącznie 3 miesiące. Umowa z PUPem.
Ale dopóki nie zobaczę umowy to nie uwierzę.
Czekam na telefon w związku z spotkaniem.
I wizytę w urzędzie.
Wtedy będę się cieszyć ...
bo mam nadzieję, że nie będzie to żart na Prima Aprilis!

Piszę pracę licencjacką ... ciężko mi to idzie. Eh.
Tytułów książek mnóstwo. Ale mało ich w bibliotece.
Wczoraj zamówiłam cztery. Dziś mam je odebrać.
I mam nadzieję, że coś ruszy!
W przyszłym tygodniu chcę roznieść ankietę do wypełnienia.
A potem zaczną się obliczenia, tabelki, wykresy ... zmora!

I chciałabym zapytać : czy jest wśród czytelników mojego bloga nauczyciel przedszkola? Chodzi mi o wypełnienie ankiety.
Jeśli tak to proszę o kontakt ;-)

39 komentarzy:

  1. :)) Ja niedługi czas pracowałam w przedszkolu, ale jako pomoc przedszkolanki... cudowna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli tak zwany staż.
    Fajnie.
    Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę pracy w przedszkolu... ale gratuluję :)
    Nauczycielką nie jestem... jeszcze. Muszę czekać do czerwca i się obronić.

    Przede mną też jeszcze ankieta, wykresy, tabele i inne... Dobrze, że praca podyplomowa jest krótsza od licencjackiej i magisterskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie z wykresami,liczeniami została do napisania praca magisterska:/ masakra.
    Licencjacka napisalam w 6 dni bo byla czysto teoretyczna,ale magisterska pisze juz ponad półtora roku:/ tez wykresy,tabele.Masarnia:(

    staz jest fajna rzecza.Ja aktualnie szukam pracy gdziekolwiek badz. Bo do pracy do szpitala pojde dopiero we wrzesniu jak dobrze pojdzie bo niestety na prace sie czeka:/a kasa jest potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Trzymam kciuki za pisanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nauczycielem przedszkola nie jestem jeszcze ale wal śmiało :) Wysłałam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może przedłużą Ci umowę po tym stażu? Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wiadomość :) Czekamy oczywiście na dalsze informacje!
    Z moją magisterką idzie jakby chciało a nie mogło :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już wszystko będę wiedziała to na pewno napiszę ;-)

      Usuń
  10. Gratuluję i trzymam kciuki! Ja w mojej obecnej firmie zaczęłam pracę 1 kwietnia, też się zastanawiałam wtedy czy to nie Prima Aprilis, ale trzymam się już 5 lat :))

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje:) pisanie pracy...oj nie zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje, na to pewno to nie żart;p Ach pisanie pracy niedługo mnie też to czeka ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, życzę wytrwałości w pisaniu :)
    A z tą pracą to na pewno nie żart :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, powodzenia w nowej pracy:)...i weny w pisaniu pracy, swoją drogą nie zazdroszczę, ale jak mus to mus...;)

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się doczekać końca czerwca i w końcu chwili aby odetchnąć ...

      Usuń
  15. ale to z PUP to staż w przedszkolu, prawda? Zawsze to coś, co będziesz mogła wykorzystać w cv, jeśli chodzi o doświadczenie :) trzymam kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to jest staż z PUPu i będzie to już mój drugi w kadencji ;-)
      jeden już miałam w przedszkolu w 2010 roku ;-)

      Usuń
  16. co do pracy to mnie czeka pisanie na podyplomówce...wprawdzie doświadczenie mam w związku z magisterką, ale mimo wszystko stres jest :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorzej jest zacząć ...
      za pierwszy rozdział nie mogłam się zabrać ale jak już zaczęłam pisać to szybko napisałam.
      dziś w kilka godzin napisałam drugi ...
      ale i tak końca nie widać ;/

      Usuń
  17. Możesz podesłać mi ankietę - nie jestem nauczycielem, ale moja mama jest dyrektorką przedszkola to może zgodzi się, żeby to komuś podrzucić lub sama wypełni ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby super ;-)
      proszę podaj mi swojego maila to wyślę ankietę ;-)

      Usuń
  18. ooo no to gratulacje :) myślę, że to jednak nie będzie żart na Prima Aprilis. Mnie czeka napisanie prezentacji maturalnej (choć wiem, że przy pracy licencjackiej to pewnie pikuś) ale tak samo ciężko zacząć ;)
    podoba mi się tu! :) dodaję do linków? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prezentację maturalną napisałam szybko ale ciężko było mi się zabrać za jej napisanie ...
      bardzo mi miło, że mnie odwiedziłaś ;-)
      zapraszam ponownie!

      Usuń
  19. Kochana gratuluję, jak już dzwonili, to na pewno masz tę pracę jak w banku:)) super:)) gratulacje:)) Pisanie pracy licencjackiej wcale nie jest takie proste właśnie, tak jak piszesz, pamiętam jak się męczyłam ze swoją, ale na pewno szybko ci pójdzie i będziesz miała to z głowy:)):****** kamal.eblog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorzej zacząć właśnie ...
      napisałam wczoraj drugi rozdział i jestem z siebie zadowolona - zawzięłam się i raz dwa napisałam! ale końca nie widać jeszcze ;/

      Usuń
  20. Gratuluję! Jeżeli lubisz taki typ pracy to Ci się trafiło! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki.
    No ja przy licencjackiej miałam największy problem z materiałami. Jeśli jest wystarczająca liczba pozycji to pisanie idzie łatwiej, jest się na czym oprzeć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie materiałów za bardzo nie mam ;/ bo sie ma ich w żadnej bibliotece ;/

      Usuń

Dziękuję i zapraszam ponownie ;**